Altijd prijs bij Scouting Rumanzeis

INSCHRIJVEN

Schrijf je in!

Welkom bij Scouts Rumanzeis. We zijn heel blij dat je voor ons gekozen hebt. Voor je een volwaardig lid kan worden bij onze jeugdbeweging moet je enkele eenvoudige stappen doorlopen via scouts-rumanzeis.stamhoofd.be

Wij werken met Stamhoofd als administratief hulpmiddel. In Stamhoofd kan je je kind inschrijven en alle nodige informatie toevoegen. Daarom vragen we aan alle ouders om een account aan te maken en de gevraagde informatie zo nauwkeurig mogelijk aan te vullen!

Zo beschikken wij op kamp, tijdens weekends en op wekelijkse activiteiten altijd over de juiste informatie in geval van nood of wanneer problemen zich voordoen.

LIDGELD

Het jaarlijks lidgeld bedraagt 80,00 EUR (p.p.).

Wat gebeurt er met dit geld?

• 42,50 EUR gaat rechtstreeks naar Scouts en Gidsen Vlaanderen. Hiermee ben je als lid verzekerd voor het volledige scoutsjaar.
  • 17,50 EUR gaat rechtstreeks naar de takkas. Dit geld zal dus gebruikt worden om leuke activiteiten te organiseren, op ledenweekend te gaan ... voor jouw eigen tak!
  • De jaaremblemen die verplicht op het uniform genaaid moeten worden, zullen ook met het lidgeld betaald worden.
  • De rest van het lidgeld zal gaan naar de Algemene Werking van onze scouts (infrastructuur, materiaal, activiteiten, ledenweekends ...)

(!) Belangrijke opmerking : Voor elk extra lid binnen eenzelfde gezin gaat er 5,00 EUR van het lidgeld af. Dus voor het tweede lid binnen eenzelfde gezin betaal je 75,00 EUR, voor het derde 70,00 EUR, enz.

(!) Belangrijke opmerking : We willen ieder kind de kans geven om lid te worden van scouting. Geld mag daarbij eigenlijk geen rol spelen. Voor wie het financieel wat moeilijker heeft, bestaat het verminderd lidgeld, een onderdeel van Scouting Op Maat. Hiervoor kan je contact opnemen met de groepsleiding. We verzekeren je dat dit alles in het volste vertrouwen zal gebeuren.

Wil je je lid inschrijven? Iedereen welkom!

We werken met Stamhoofd, het enige wat jij hoeft te doen is een account aanmaken op stamhoofd en alle stappen doorlopen. Druk op onderstaand Scouting Rumanzeis logo om naar het ledenportaal van Stamhoofd te gaan!

Nog steeds met een heleboel vragen? Geen zorgen! We helpen je graag verder.

Druk op onderstaande knop en stel je vragen!